AFRISO Sp. z o.o.

#AFRISOMaToNaYouTube

Kandydat do nagrody w kategorii
Wizerunek i kampania marketingowa

AFRISO Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej Grupy AFRISO specjalizującej się w produkcji armatury zabezpieczającej i regulacyjnej oraz przyrządów sygnalizujących i pomiarowych. 

Wizerunek i kampania marketingowa - #AFRISOMaToNaYouTube

  • Kampania #AFRISOMaToNaYouTube opierała się na promocji produktów AFRISO poprzez filmy poradnikowe wyświetlane na kanale AFRISOpl na YouTube oraz na promocji samego kanału jako źródła informacji przydatnych w codziennej pracy instalatora.
  • Celem działań było przekierowanie Instalatorów na kanał AFRISOpl na YouTube, zachęcenie do jego subskrypcji oraz zaproszenie do wzięcia udziału w filmach poradnikowych razem z AFRISO.
  • Działania podjęte w ramach kampanii obejmowały:

           - promocję na targach poprzez specjalnie wydzieloną strefę,

           - dystrybucję materiałów drukowanych,

           - informacje w prasie branżowej, na portalach branżowych oraz w prasie drukowanej,

           - wysyłkę mailingów,

           - nagranie wywiadu z Instalatorem, który wziął udział w jednym z filmów poradnikowych i przekazanie informacji, że wystąpienie w tego typu publikacji nie jest trudne, a daje wiele nowych możliwości, w tym również reklamy dla samego Instalatora i jego firmy.

  • Kampania wpisała się w misję firmy AFRISO - "Wspieramy specjalistów w sprawnym wykonywaniu dobrych instalacji c.o. i c.w.u." Poradnikowy charakter filmów idealnie spełnił swoje zadanie.
  • Unikalność kampanii polegała na tym, iż filmy poradnikowe odpowiadają na typowe pytania Instalatorów, z którymi spotykają się w swojej codziennej pracy. Tego typu porady są nowością wśród firm z branży na polskim rynku.
  • Sam kanał AFRISOpl jest jednym z lepszych kanałów na YouTube w branży.
  • Dzięki kampanii nagrane i opublikowane zostały trzy filmy poradnikowe z Instalatorami. Dzięki temu Instalatorzy mogli przekazać cenną wiedzę dla swoich kolegów z branży, a dodatkowo pokazać siebie i swoją pracę, co z pewnością jest wartościową referencją dla Inwestora, z którym podejmują współpracę.
  • Co dwa tygodnie na kanale publikowany jest nowy film poradnikowy odpowiadający na problemy Instalatorów.

Oddaj na nas swój głos, ponieważ seria poradnikowych filmów AFRISO jest nowością w branży.

  • Kanał AFRISOpl na YouTube jest jednym z lepszych kanałów w branży, o czym świadczą ciągle rosnące statystyki dotyczące subskrypcji oraz wyświetleń filmów - liczba ponad 3000 subskrybentów oraz około 65 tysięcy wyświetleń miesięcznie to znakomity wynik na tle innych firm z branży.
  • Dodatkowo sam instalator ma możliwość zareklamowania siebie, jak i swoich usług na kanale AFRISOpl poprzez nagranie wspólnego filmu poradnikowego z wykorzystaniem produktów marki AFRISO. 


AFRISO Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej Grupy AFRISO, istniejącej na rynku europejskim od ponad 150 lat. Firmę AFRISO założył Adalbert Fritz w 1869 roku w Turyngii. Nazwa firmy stanowi skrót sformułowania Adalbert FRItz & SOhn.

Dziś Grupa AFRISO, wciąż należąca do rodziny Fritzów i zarządzana przez jej czwarte pokolenie, jest producentem armatury zabezpieczającej i regulacyjnej oraz przyrządów sygnalizujących i pomiarowych. 

W Polsce produkty marki AFRISO zaczęły się pojawiać zaraz po roku 1990.

Dynamiczny wzrost sprzedaży sprawił, że w 1997 roku powstała w Gliwicach firma AFRISO-Euro-Dynamika. W roku 2007 nazwa firmy została zmieniona na AFRISO Sp. z o.o. i pod tą nazwą funkcjonuje do dziś.