Grupa SBS to największa w Polsce sieć sprzedaży artykułów sanitarnych, grzewczych i instalacyjnych.
Firma Przyjazna Instalatorom - Grupa SBS
* Współpraca z instalatorami
Grupę SBS stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa, których największym atutem jest bezpośredni kontakt z klientem. Pozwala to na bieżące i szybkie reagowanie w sytuacjach kryzysowych.
Hurtownie partnerskie gwarantują wysokiej jakości obsługę i fachowe doradztwo.
to cztery podstawowe działania, które SBS gwarantuje każdemu klientowi biznesowemu.
Ponadto handlowcy z Hurtowni Partnerskich SBS są na bieżąco szkoleni z zakresu obsługi klienta oraz rozwijania kompetencji miękkich.
Szkolenie instalatorów jest jednym z ważniejszych działań, jakie przeprowadzane są w ramach współpracy z instalatorami. Grupa SBS szkoli z produktów swoich marek domowych: KELLER, DELFIN i NANOPANEL na terenie całego kraju na wniosek Hurtowni Partnerskich lub też instalatorów. Dużym atutem jest dbałość o to, żeby grupy nie były zbyt liczne i aby każdy pozyskał wiedzę praktyczną, która pozwoli mu zoptymalizować wykonywaną pracę.
Każdego roku organizowany jest Klub Instalatora jako dodatkowa inicjatywa towarzysząca największym imprezom branżowym - Targom Grupy SBS w Strykowie k. Łodzi oraz Targom Instalacje w Poznaniu. Klub Instalatora to płaszczyzna budowania relacji z instalatorami, wymiany wiedzy merytorycznej, jak również gwarancja dobrej zabawy i atrakcyjnych nagród.
By jeszcze lepiej i efektywniej kształtować, a zarazem reagować na potrzeby fachowców i rynku Grupa SBS jest jednym z założycieli Stowarzyszenia ZHI, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju całej branży i profesjonalizacja handlu oraz pracy instalatorów. W podjęte na rzecz całego środowiska działania wpisuje się także współpraca z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Firm Instalacyjnych i Serwisowych.
* Założenia polityki handlowej
Grupa SBS dostosowuje ofertę do potrzeb klienta. Dokłada wszelkich starań, o to aby Magazyn Centralny był na bieżąco zaopatrzony w produkty, które wymagają stałej dostępności. Regionalną politykę handlową prowadzą partnerzy, którzy na bieżąco reagują na zapotrzebowanie klientów.
Ponadto firma oferuje współpracującym z marką instalatorom program lojalnościowy Integris+. To wyjątkowa forma wspierania odbiorców oraz promowania najlepszej jakości produktów i rozwiązań.
W Grupie SBS instalator dostanie coś, co wesprze go w codziennej pracy. To system premiowania klientów za zakupy połączony ze spotkaniami. Uczestnikami są hurtownie należące do Grupy SBS oraz ich klienci – instalatorzy, firmy wykonawcze i handlowe.
Więcej na: http://www.integrisplus.pl/
Niewątpliwą zaletą serwisu produktów marek domowych SBS jest to, że instalatorzy mogą zgłaszać reklamacje produktów bezpośrednio u producenta. To znacznie skraca czas reakcji. W przypadku produktów, których reklamacje są wysyłane na Magazyn Centralny dużym plusem jest tzw. wymiana „sztuka za sztukę”. Takie rozwiązanie bardzo przyspiesza proces reklamacji i Klient w ciągu kilku dni otrzymuje nowy produkt wolny od wad.
W sposób szybki można też znaleźć serwis produktów marek domowych za pomocą strony, pod linkiem https://www.grupa-sbs.pl/serwisy/znajdz_serwis/1#content_start
Oddaj na nas swój głos, ponieważ Grupa SBS podejmuje szereg działań z myślą o owocnej współpracy z instalatorami:
90% działań skierowanych jest bezpośrednio do instalatorów i podejmowanych z myślą o nich.
Grupa SBS inwestuje w tę relację, dbając o najwyższy poziom swoich działań.
Grupa SBS to największa w Polsce sieć sprzedaży artykułów sanitarnych, grzewczych i instalacyjnych.
Blisko 90 hurtowni będących Partnerami Grupy SBS i 180 punktów handlowych na terenie kraju to dowód siły oraz skuteczności.
W swojej ofercie posiada trzy marki domowe: KELLER, NANOPANEL i DELFIN, które cieszą się dużym zainteresowaniem i ciągle są rozwijane.